Hola, benvinguts.

Ara el blog creix poc a poc, només a mida que vaig acabant obra.

Gràcies per la vostra visita.


dijous, 27 de maig del 2010

Em sento traslladat en el temps.


2009 Oli sobre fusta 60x40 -Col·lecció particular-

Sota la mirada del Montpedrós
i la presència de la Torre Salvana,
les preguntes se m’amunteguen:
quantes persones abans que jo
hauran observat aquest paratge?
Quants petons donats a la persona estimada,
potser fins i tot alguns de robats.
Quantes promeses fetes
i quantes d’incompletes ?
Sota la mirada del Montpedròs
i la presència de la Torre Salvana,
els pensaments se’m desborden.
Em sento…
em sento traslladat en el temps.

1 comentari:

  1. Hola Cisco,

    Felicitats¡¡
    Sempre sorprens m'agraden tots. Ara ja ho sobré quant tornis a exposar i no m'ho perdré. seré una seguidora del teu blog.

    Joana

    ResponElimina